poniedziałek, 2 września 2013

Rozdział 19

Pojawiać się trochę wcześniej niż zwykle, bo chce Wam dodać siły na nowy rok szkolny! Życzę Wam samych wspaniałych ocen, dużo wycieczek i imprez :D
Pojawiają się dwa brzydkie słowa... Brr... xD
Nie śmiać się z mojej poezji, która tam wystąpi :)
Rozdział betowała Kropka!
A więc jeszcze raz wspaniałego roku szkolnego!
Miłego czytania,
Odiumortis.

****************


Rozdział 19 

Wchodząc do malowniczo wystrojonej Wielkiej Sali, w obłędnej sukience z chłopakiem, którego niewątpliwie chciałaby mieć większość kobiet w Hogwarcie, czuła się jak prawdziwa księżniczka. Zatrzymał się na chwilę, tuż po przekroczeniu progu i popatrzył w jej rozmarzone, czekoladowe oczy. Uniosła głowę do góry i zetknęła się z nim wzrokiem. Jego tęczówki były koloru szaroniebieskiego. Dokładnie takie same jak jej dzisiejsza kreacja. 
-Na co masz ochotę? - zapytał po chwili, zdając sobie sprawę, że zatracił się w parze brązowych oczu. 
-Na pocałunek. - odrzekła zbyt wiele nie myśląc. Popatrzył na nią lekko zdziwiony i wtedy zdała sobie sprawę, że powiedziała to na głos. 
- Na pocałunek nocy... - szybko skłamała, podając nazwę jednego z bardziej popularnych drinków. 
-Niestety alkohol wprowadzają dopiero po opuszczeniu sali przez nauczycielów. - mruknął szczerze rozbawiony. Nie sądził, aby miała na myśli drinka. Zaróżowione policzki wszystko zdradzały. 
-Witam moją ulubioną parę. Miona, wyglądasz bajecznie. - przywitał się Blaise, po czym zaraz podeszli do nich Pansy z Teodorem, Ron z jakąś rok młodszą Krukonką, której imienia całe towarzystwo raczej nie znało i Harry ku zaskoczeniu wszystkich z Astorią. 
-A czy Ginny prz... - Potter nie zdążył dokończyć, ponieważ jego szczęka opadła z łoskotem na ziemię i rozbiła się tam na miliony małych kawałeczków. 
Ginewra stała w przejściu z wymodelowanymi włosami wyglądającymi bardzo naturalnie, lekkiej, łososiowej sukience z grubymi, koronkowymi ramiączkami, ciągnącej się aż do ziemi i w jasnobrązowych, zamszowych, wysokich szpilkach na grubszym obcasie. W Wielkiej Sali zrobiło się cicho, a wszystkie pary oczu były skierowane na ową pannę. Zrobiła jeszcze większą furorę, niż Hermiona w czwartej klasie. Nagle do pięknej dziewczyny ku zdumieniu uczniów podszedł Terry Boot i podał jej rękę, którą ta z chęcią przyjęła. I wszystko wróciło do normy. W pomieszczeniu znów rozległy się szmery rozmów a muzyka na nowo zaczęła grać. Gin razem z partnerem podeszła do grupki przyjaciół i przywitała się, co również uczynił Terry. -Ginny... 
-Tak, Zabini? - odrzekła neutralnym tonem. Nie było w tym nutki kpiny, złości, rozbawienia, koleżeństwa... Nic. 
-Ja chyba musze zamienić z tobą kilka słów. Odeszli na kilka kroków po czym chłopak zaczął. -Przepraszam za te słowa. Dla mnie jesteś wyjątkowa. - popatrzył jej w oczy. 
-Ja też przepraszam. Zrobiłam wielką aferę, a w gruncie rzeczy nie powiedziałeś nic aż tak złego. - odpowiedziała, ale nie uśmiechnęła się. Niby przebaczyła a nawet przeprosiła, jednak to nie było to na co czekał. Jej oczy nie stały się weselsze, ani nawet milsze. Głos nie był przyjazny, tylko zwyczajny. Nie wyrażał żadnych uczuć. Skojarzyło mu się to z Draconem za czasów kiedy służył Voldemortowi. Żadnych uczuć, kompletne zero. Posłał jej niepewny, ale szczery uśmiech. Kąciki jej ust podniosły się do góry, jednak miał wrażenie, że to wymuszona mina. To nie był jej piękny, naturalny uśmiech. 
*** 
-...Na tym myślę, że mogę zakończyć moją przemowę. Teraz zostanie wykonany taniec wstępny, po czym nauczyciele udadzą się do swoich komnat, a wy moi drodzy uczniowie, będziecie mogli balować do białego rana! - Dumbledore uśmiechnął się radośnie i jednym ruchem różdżki włączył odpowiednią muzykę. Sześć par uczniów weszło na scenę i zaczęło tańczyć. Wyrażali uczucia przez ruch swoich ciał. Poruszali się lekko, delikatnie, ale też pewnie. Wszyscy równo, w takim samym tempie. W pewnym momencie muzyka stała się wolna, po czym zaczęła grać coraz głośniej i szybciej. Chłopcy stanęli po jednej stronie, a dziewczyny po drugiej. Teraz muzyka przypominała energiczne bicie serca. Draco i Hermiona stanęli pomiędzy parami, na przeciwko siebie. Obydwoje zrobili dwa kroki w tył. W Wielkiej Sali wybuchły fajerwerki, a Hermiona pobiegła w stronę partnera. Draco chwycił ją na ręce i wzniósł ku górze. Nastała kilkusekundowa cisza, po to by za chwilę wybuchły gromkie brawa. Wszyscy uczestnicy tańca ukłonili się z uśmiechem, a na parkiet weszli teraz już wszyscy uczniowie. 
-Udało się. - ucieszyła się dziewczyna. 
-Miałaś świetnego partnera, jak mogłoby się nie udać? - uśmiechnął się szelmowsko, a ona odpowiedziała mu tym samym.
*** 

Gdy nastała północ muzyka nagle została wyłączona, a na scenę wszedł Blaise, który był już lekko wystawiony.
-Słuchajcie misiaczki. Wiem, że świetnie się bawicie, ale teraz ja chciałbym coś Wam zaśpiewać! 
Przez długi czas wszyscy klasakali, aż w końcu Diabeł zbliżył usta do mikrofonu i zaczął pokaz.
(Nućcie to sobie pod melodie refrenu piosenki "Tyle słońca w całym mieście" ta piosenka ma chyba inny tytuł, ale to tylko szczegół xD - dop. autorki)

Tyle słońca w całym mieście
Nie widziałeś tego jeszcze
Draco ooo Draco

Hogwarckimi błoooniami
Niosą szczęście zaaakochani
Miona ooo Miona

Quiddich porywa ich spojrzenia
Ron na miotle zapierdziela
Ronuś ooo Ronuś

Ginny moja piękna ruda
Może mi się ją poderwać uda
Miona ooo Miona

Pewien Ślizgon skradł Heeeermi serce
Takiej rewelacji nieeee widziałeś jeszcze 
Potter ooo Potter

Potter ma rodzeństwo nowe
Aż mu odebrało mowe
Pansy ooo Pansy 

Ginny ma naburmuszona
Mą piosenką niewzruszona
Ginny ooo Ginny

Wtem na scenę weszła Gin i wzięła drugi mikrofon.

Nasz Diabełek ma humorek
Wypił Whisky caaały worek
Zabini ooo Zabini

Dziewczyna aż sama się zdziwiła, że wymyśliła taki rym, chociaż po dłuższym zastanowieniu stwierdziła, że to skutki alkoholu.
Jednak zanim Blaise zdążył jej coś odpowiedzieć, przerwał mu Draco, który również postanowił się pobawić w rymowanki.

Oj wy moi kooochani
Jesteście nieźle poooojebani
Zabini ooo Ginny

I w tym samym momencie do Wielkiej Sali wszedł Severus. Już miał krzyknąć, i spytać co się tu dzieje, ale jemu również udzielił się nastrój swoich podopiecznych.

Draco skończ swoje przemowy
Po świętach zaczynasz szlaaban nowy
Szlaban ooo szlaban

Blondyn jednak nie dał się zbić z tropu i szybko odpowiedział.

Niech się pan nie denerwuje
I szlaban mi daaaruje
Severusku móóój Nerwusku

Snape jednak nie dał się i wykorzystał słaby punkt Malfoya.

Chcesz by ojciec się dowiedział
Kto mu nowego mercedesa zajebał
Lucjusz ooo Lucjusz 

I wtedy postanowił się dołączyć jeszcze Harry. Jego kontakty z Mistrzem eliksirów nie polepszyły się ani o trochę, dlatego to było ryzykowne zagranie.

Profesorze bez urazy
Nie pasują panu taaaakie wyrazy
Wyrazy ooo wyrazy

Snape faktycznie się zmieszał, ale nie dał tego po sobie poznać. W odpowiedzi podszedł do ogromnego stołu i zabrał dwie butelki Ognistej, po czym wyszedł nie odwracając sie. Wszyscy uczniowie wybuchli gromkim śmiechem i wrócili do zabawy.

50 komentarzy:

  1. O jakie zajebiste ! To z brzyduli tak ? Oodoba mi sie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie, to piosenka Anny Jantar, ale w "Brzyduli" to też było ;D

      Usuń
  2. genialne!!!!! Od dzisiaj to moja ulubiona rymowanka :) i piosenka w jednym :) locham ciebie i twoj blog ;)

    Pozdrawiam, Avasta

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozśmieszył mnie ten genialny rozdział :D kocham oo kocham :D <3 Weny :) Pozdrawiam,Lili :D <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piosenka jest po prostu genialna :) Momentami nie mogła powstrzymać się od śmiechu :D Rozdział oczywiście świetny i już się nie mogę doczekać kolejnego :)
    http://dramiona-la-fin-de-la-vie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio fajny ...tylko nie umiem sobie wyobrazić śpiewającego sewerusa, ale piosenka genialna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    2. zaśpiewałyśmy i wyszło genialnie świetna piosenka
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Kara i Nelia

      Usuń
  5. buhahahaha <3333

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha xD Piosenka jest bardzo śmieszna. Można się popłakać ze śmiechu xd Super :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahahahaha :D
    Severusku, mój Nerwusku!
    Genialne wystąpienie!
    Nie mogè się doczekać kolejnego rozdziału :)
    Pozdrawiam, em.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahaha<3 To było piękne xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta piosenka jest genialna. Czekam na następny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny jest ten rozdzial, a ta piosenka GENIALNA.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta piosenka była BOSKA !!!

    Zresztą jak całe opowiadanie

    ~Wiktoria K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiktoria Kowalska z 75 w Krakowie?

      Usuń
  12. Genialne!!! Brzuch mnie rozbolal ze smiechu hihihi. Czekam na kolejny rozdzial ;D ~ tencza

    OdpowiedzUsuń
  13. Leze hahhaahahha pomoze ktos wstac? <3

    OdpowiedzUsuń
  14. HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :D
    Tak bardzo to ja się dawno nie śmiałam :D :D :D Od razu mi się humor poprawił, mimo, że jest już szkoła. ;)
    Rozdział fajny, świetny, boski, fenomenalny, odjazdowy...

    K
    O
    C
    H
    A
    M

    T
    E
    G
    O

    B
    L
    O
    G
    A
    <3
    Pozdrawiam,
    Mystery :*

    http://harrypotter-narnia.blogspot.com/ <--- Zapraszam do siebie c:

    OdpowiedzUsuń
  15. Zajebiste, nadal się śmieje jak głupia :DDDDDD
    Kocham tego bloga :DDDD
    Rozdział idealny, cudowny no po prostu świetny :P
    Czekam na next :D
    Pozdrawiam, Iza :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie no, ta piosenka przebiła wszystko :D dziwna Ginny, dziwna ...

    OdpowiedzUsuń
  17. kiedy kolejny rozdział?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze? Mam od początku roku już dużo nauki, a rozdziału nie zaczęłam jeszcze pisać. Sądzę jednak, że pojawi się w tym tygodniu, chyba, że coś się zmieni.

      Usuń
  18. Hahahaha, świetnie.
    Poprawiłaś mi humor, był w stanie krytyczny. Teraz jest troszkę lepiej...
    Rozdział jest genialny, czekam na kolejny. ~ Malfoy

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne. Czytam i jest humor, jest zabawa i ja tez jestem radosna od samego rana.

    OdpowiedzUsuń
  20. Sape i ognista! HAHAHA :DDD Żałuję,że Miona nic nie zaśpiewała :DDD

    OdpowiedzUsuń
  21. Siedze w pracy i placze ze smiechu, ludzie dookola mnie patrz, jak na wariatkę... Te rymowanki mnie zabily na amen :D a poza tym, to z rozdzialu na rozdzial podoba mi sie co raz bardziej i czekam na ciag dalszy ;) i zapraszam do siebie, na razie tylko prolog, ale postanowilam wstawic rozdzial dopiero jak ktoś ro skomentuje www.dramionowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawi mnie kiedy dodasz kolejny rodział . Alee piosenka zajebiaszcza <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej :) Jeśli znajdziesz chwilkę i będziesz miała ochotę poczytać nieco inną wersję Dramione, zapraszam na dramiones.blog.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przeczytałam i powiem, że piszesz bardzo interesująco. Parę razy kwiknęłam, czytając wierszyk, a szczególnie kiedy zaczął uczestniczyć w nim Snape. :) Mam tylko jedną prośbę: pisz dłuższe rozdziały. Bo już się wkręciłam i bum, koniec, a ja chcę jeszcze. :))
    Ciepło,
    Ew

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, i postaram się pisać dłuższe rozdziały ;)

      Usuń
  25. tydzień minął !!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny rozdział czekam na kolejne!!
    i wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!! ;*

    Pozdrawiam i życzę weny.
    A.

    ~~~~~~~~
    http://dramione-always.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Hahaha.. hogwarcka wersja lepsza od oryginału ♥ Cudowne.
    A teraz, niespodzianka !
    Kochana, nominuje cię do Liebster Award!
    Więcej informacji u mnie: http://happiness-comes-unexpected.blogspot.com/p/liebster-award.html

    Buziaki,
    Jas

    OdpowiedzUsuń
  28. Nominuję Cię do Liebster Blog Award 2 ;D
    Szczegóły na http://liszka-hunger-games.blogspot.com/
    ^^
    Amy <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Boże!
    Wersja tej piosenki powaliła mnie na kolana!
    MAJSTERSZTYK, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak zawsze świetnie :3
    A piosenka mnie dosłownie powaliła

    OdpowiedzUsuń
  31. Odpowiedzi
    1. W poniedziałek po południu/ wieczorem, albo we wtorek ;)

      Usuń
    2. TO BYŁO PIĘKNE. AŻ SIĘ POPŁAKAŁAM ZE ŚMIECHU. FULL COOL. SZACUN ZA RYMY.

      Usuń
  32. Dawno mnie tu nie było... A co do rozdziału to :O leżę i nie wstaję!~~Zielonooka

    OdpowiedzUsuń
  33. Te rymy mnie rozwaliły. Świetny rozdział :3

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeju! To było biste, idealne, genialne, świetne, fenomenalne, spektakularne, fantastyczne, zadziwiające, piękne, humorystyczne ....
    Pozdro z podłogi!
    Ta piosenka rozświetliła mój dzisiejszy, pochmurny dzień!
    Kocham TO!
    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  35. Leżę i kwicze ������

    OdpowiedzUsuń
  36. 22 yr old Analyst Programmer Phil Borghese, hailing from Happy Valley-Goose Bay enjoys watching movies like "Legend of Hell House, The" and Scrapbooking. Took a trip to Primeval Beech Forests of the Carpathians and drives a Alfa Romeo 8C 2900B Pinin Farina Cabriolet. Odwiedz strony

    OdpowiedzUsuń